HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

szél vagyok...

2009.03.03. 01:16 alfroyul

Ma este végre jutott egy kis időm magamra is.

Az utóbbi két hétben nagyon bevadultam a munkába,és nem maradt semmi időm azokra a dolgokra,

amiket szeretek,és amikben kipihenem magam.

Bocellit hallgattam ,közben verseket fordítottam Peppének,

és ez most jól esett

Sono bordo
burrascoso esorbitanti uno
scomparendo
che l'amore

Sono una nuvola
curly bianco
Eseguire sempre
per il mondo
il suo cielo blu.

Io sono un uomo
un migliaio di capricci
svolta grigio
foglie d'autunno.

Szél vagyok
viharos szertelen
tovatűnő
mint a szerelem

Felhő vagyok
bodros fehér
lótok-futok
a világnak
kék egén.

Ember vagyok
ezer szeszély
deresedő
őszi levél.

Szólj hozzá!

Címkék: szóvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr366136766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása