HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

waterlilly

2008.09.28. 10:07 alfroyul

tegnap kissé elmaradtam innen

minden szabad időmben egy másik oldalon dolgoztam,

szerettem volna felépíteni az oldalt,érdekelt ,hogy mit hogyan kell ott szerkeszteni,

milyen lehetőségek vannak

és tetszik...

feltettem az ajánlóba waterlilly néven

ha van köztetek valakinek myspace oldala,kérlek jelöljetek

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr436136858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása