HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

A diadalív árnyékában

2008.08.21. 20:13 alfroyul

nem tudom letenni,pedig már megszámlálhatatlanul sokadszor olvasom

ezért nem is írok semmit

csak jó éjt kívánok nektek az imádott Zuccheroval

és ezekkel a képekkel

ps.:

az úszó elefántokról eszembe jutott egy másik képsor,

amit nagyon szeretek

valamiféle varázslattal hat rám

nézzétek meg

Ronan Hardiman zenéjével

még egy ps.:

ezt a zenét és képeket egyszer már feltettem a héten egy blogba,

amit saját szórakoztatásomra csináltam egy bizonyos témában,hogy

feltegyem rá azt a hatalmas anyagot,amit a témában hosszú időn át gyűjtöttem

nem titkos blog,csak kíváncsi vagyok,mikor fedezitek fel,hogy az enyém

skyppy már a második bejegyzésnél

írt nekem,hogy dejavu érzése támadt...

(igen,volt már a témában egy blogom mandgragorah néven,de érdeklődés hiányában töröltem

na meg persze időm sem volt akkor hozzá)

Szólj hozzá!

Címkék: szívhang

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr216136918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása