HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2008.02.24. 13:41 alfroyul

ez aranyos :-)

SA megírta az egyik IP címét,hogy tudjam,ez esetben nem ő szemétkedett :-)

na persze ettől még a többi címéről tovább fog mocskoskodni :-)

ezt azonban pontosan tudtam,hogy nem SA írogat és pontozgat

S - IP ť

IP

08.02.24 - 13:28
IP: 81.182.218.119 Report Spam

Homepage: www.hokkento.blogol.hu

2008 02 23 18 29 szombat

ezekután írt egy emilt,miszerint ti többiek folyamatosan zaklatjátok őt,mert én itt róla írok

látta valaki csak egyetlen egyszer is ,hogy akárcsak említettem volna,vagy céloztam rá?

senki,mert soha nem tettem

most pedig,miután őszintén megmutatta ezt az IP címet,a többiről kezd majd bántani

a helyzet az,hogy ez a rendszer megmutatja,azt is,hogy milyen oldalról ír az illető,ha csak egyetlen egyszer is kommentelt róla

így azonnal látható,ki írta a levelet

azt mondta,csak képzelem,hogy zaklatnak

nos...hogy valóban írt valaki,azt csak az tudja,aki írt,mivel sosem jeleztem felétek,kivétel ez az utolső eset,ami azonban nem köthető hozzá...

meglátjuk,mikor jön az első mocskolódás,miután bejelentette,hogy ő nem is jár erre...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr436137206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása