HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2008.02.03. 00:15 alfroyul

az úgy volt hogy...
délután hozzáfogtam az oldal átalakításához,egyszercsak hirtelen olyan fáradtság tört rám,hogy szépen bezártam itt mindent,itt hagytam,ahogy volt,és eldőltem az oldalamra pihenni...
majd néhány óra elteltével felébredtem...
szóval ne haragudjatok aki éppen akkor itt járt és mindent zárva talált...
a fáradtságomon nem csodálkozom,nagyon nehéz két hét áll mögöttem,valahogy mintha a világ összes terhe rám nehezedne,megyek is aludni...
(csak még tom blogjába beteszek egy új anyagot)
szép álmokat,jó éjt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr416137264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása