HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.12.02. 21:56 alfroyul

a felvételen durva jelenetek vannak,kérem,akit bánt,ne nézze!!!
engem is bánt!!!
elmondom,mi bánt,de olyan hosszú és körülményes leírni...majd rászánom magam...el akarom mondani...belekevertek valamibe,amihez semmi közöm,és nem voltam még ilyen helyzetben,hogy annyira szemét emberrel találtam magam szemben,hogy nem is hittem,hogy ilyen is van a valóságban,nem csak a mesében...hiába vagyok teljesen ártatlan a dologban,mégis emészt nagyon,mert pontosan látom,hogy számára a pénz és a hatalom a tét,bele fog bukni...de ez majd 6.-án derül csak ki,amikorra beidéztek egy bírósági tárgyalásra,ahol végre elmondhatom,amit addig nem...
na...ez,hogy nem beszélhetek előbb,pedig nagyon kellene,a saját szempontomból kellene,hogy megszabaduljak tőle...ez okozta előbb a torokfájást,náthát...szépen elzárom vele magam a világtól,aztán a szabadulnivágyás miatt jött a hasmenés,és mostmár totálkáros vagyok...valahogy ki kell bírni addig a napig...
a színházzal kapcsolatos a dolog,az igazgatóváltás során rengeteg igazságtalanság történt
nagyon szemét módon csinálták,törvényeket áthágva...
aztán sorban mindenkit kidobtak,olyanokat,akik közel 25-30 éve a színháznál dolgoztak
jelen pillanatban nincs zenekar,tánckar ,énekkar...és az összes jó színészt kidobták...bocs! nem dobtak ki senkit,csak nem kapnak munkát...a kettő ugye nem ugyanaz...
nagyon rossz a helyzet
én nem a színházban dolgozom,én a balettban,ez két külön cég,csak ugyanabban az épületben
a színház jelenlegi diktátorai (önkormányzat) sorban mindenkit kinyírnak,aki a régi igazgató barátja volt
én az voltam
szerettem és tiszteltem a munkáját,15 éven keresztül jó barátom volt,akivel ráadásul együtt gyerekeskedtünk...nekem nem volt főnököm,én sosem az igazgatót láttam benne...
ő is elismerte az én munkámat,és több premier csak úgy tudott megtörténni,hogy segítettem benne,de ezt most hagyjuk...a lényeg,hogy a gyurit szerettem...ez kölcsönös volt...
amikor a választások voltak,a színház hivatalsegédének a fiát képviselővé választották,aki 23(4)évesen az önkormányzat pénzügyi csoprtjának alelnöke lett sima érettségivel...(keresnivalója sincs ott)
képviselősége másnapján bejött a gyerek a színházba,ahol mindenki jól ismerte,mert a régi igazgató,aki akkor még,amikor ez történt,igazgató volt,tehát ő behozta a színházba 11-2 éves korától statisztának,hogy ott legyen szem előtt,ne csavarogjon,stb...
na..ez a gyerek bejött képviselősége első napján a gazdasági igazgatóhoz,és utasította,hogy adjon az anyjának,aki hivatalsegéd,egy irodát és 20 ezer ft fizetésemelést...
ha a gyurihoz megy ezzel,az kidobta volna,de akkor ő épp nem volt ott
a gazdasági iagzgató pegig kénytelen volt megadni,mert a gyerek azzal fenyegetőzött,hogy ő,mint a pénzügyi bizottság alelnöke nem ad majd támogatást a színháznak...
a mama megkapta,amit kellett,nem fogadta el a frissen újjított irodát,a színház 300 ezret költött még az ő igényei szerinti kialakításra...röviden ennyi az alaptörténet
társulati ülésen ezt az két igazgató bejelentette,elmondták a dolgozóknak,és fillérre elszámoltak a pénzzel,amit erre költöttek...így tudta meg ezt akkor 300 ember,hivatalosan...mert előtte is tudta már mindenki,hiszen akkora volt a felháborodás,hogy nem lehetett tikolni a dolgot...
én is tudtam,mert a színész barátaim mindent elmondanak nekem is...hát a barátaim,én is elmondok nekik mindent...
ezen a társulati ülésen ott ültek az önkormányzat képviseletében az alpolgármesterek és a polgármester is,akik éppen az igazgatót,gyurit kirúgni jöttek,meg is tették...
de! senki nem szólalt fel közülök,hogy na de ejnyebejnye,kispajtás,milyen képviselő vagy te!!! ha valóban megtette,azonnal ki kellett volna rúgni a gyereket a képviselői székből...ha nem ,akkor kiabálni kellett volna,hogy ez rágalom,ő ilyet nem tett...de hallgatott mindenki,mint szar a fűben...a gyerek anyja is...aki ott ült a nézőtéren a többi dolgozóval együtt...az sem kérte ki magának...
aztán vagy másfél hónap múlva sorba behívtak embereket a rendőrségre,hogy valaki,ismeretlen tettes, névtelen levelet írt a képviselőknek erről,hogy mit csinált a fiatalember...aki mellesleg a szíjártó péter legjobb gyerekkori cimborája,és mindenhol ezt hangoztatja...mindenki fél tőle

szóval sorban behívtak embereket,de senkire sem tudták rábizonyítani a dolgot
a behívottak láttak egy névsort,akiket az úr gyanúsít,a jó anyukája ötletei alapján...
a rendőrség lezárta az ügyet azzal, hogy nem találja a tettest,nincs semmiféle bizonyíték a kezükben

na...a múlt héten kaptam egy levelet a bíróságtól,miszerint jelenjek meg a fiammal a fent emített napon,mert legújabban én lennék a névtelen írkáló a gyerekemmel...aki mellesleg az egészről semmit nem is tud...és ez rágalmazás a képviselőúr becsületében.

én nem írtam sehova senkinek semmit...bizonyítékuk ellenem semmi nincs,mert ez megmondta nekem a bíró is,de nem is lehet,ha egyszer nem írtam...

DE! ennek a képviselőnek ez az egy mentsége maradt
mert ha ő utasította a gazdasági igazgatót,az is hiba
ha az ajánlotta fel az egész dolgot,amit nem hiszek,és ő csak elfogadta az ajánlatot ,az is hiba
neki mindenképpen találnia kell egy bűnbakot
a bíróság meg nem vizsgálja a történteket,csak hogy ki írt...hogy az állítólagos levál tartalma esetleg igaz,az senkit nem érdekel...
de! a gyuri tegnapelőtt nyilatkozott az önkormányzat lapjának,a győri hétnek,és ott is említi név szerint ezt az esetet...
bárki is írta azt a levelet,az illető az igazat írta
a társulati ülésen elhangzott ez a dolog...tehát már az ,,rágalmazás" volt
és most az újságban is ott van...

mit akarnak ezek tőlem???
kizárólag a gyuri barátait,és legjobb munkatársait idézték be,de senki ellen nemtaláltak semmi
mint ahogyan ellenem sem
nah...ez az,ami bánt
ez az aljas igazságtalanság,gátlástalanság,az emberek eltaposása...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr706137448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása