HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.11.04. 16:30 alfroyul

ma van a nagyon bolgod blog születésnapom!

két éves lett az ametiszt...
2005.május 4.-én kezdtem blogolni,akkor napcsepp néven...azt a blogot november elsején meggondolatlanul töröltem,majd nand levele után újra indítottam,de közben valaki blogot nyitott napcsepp néven,így a régi nevemen már nem lehetett,új név kellett...mivel az ametiszt a kedvenc féldrágakövem,ez lett a név...
annyi minden történt a két év alatt...barátokat találtam és találtak engem...sokat tanultam tőletek,köszönöm !
volt,akit őszintén barátnak hittem,mégis egyik napról a másikra eltűnt...volt,akit sosem hittem barátomnak,mert annyira másképp gondolkodik,másképp él,hogy az számomra elfogadhatatlan...megértem a másságát és tisztelem...az ilyenekkel szemben az élni és élni hagyni elvet követtem mindig és a jövőben is ezt teszem...
a kialakult barátságokat köszönöm ,jó,hogy vagytok nekem...
két év alatt volt már itt minden...háború és béke...a háborút sosem én csináltam,igyekszem békét teremteni itt,mert én is csak így érzem magam jól...
szeretném,ha még sokáig tudnánk itt szeretetben élni egymás mellett,köszönöm,hogy olvastok és én is mehetek hozzátok ...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr556137517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása