HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.11.02. 15:35 alfroyul

a tegnapi érzések és gondolatok megviseltek,nem volt kedvem semmihez sem már este...

nagyon rosszat,fájót álmodtam az éjjel...már nagyon régen álmodtam gyötrelmest,talán még gyerek voltam... ez most valóságos volt és borzalmas...felébredtem rá,vert a veríték és sírtam...aztán minden folytatódott ott,ahol felébredtem,egészen reggelig...

remélem nem történik semmi baja annak,akiről az álom szólt,remélem,nem járnak felesleges és buta gondolatok az agyában... az ember kétségbeesésében sok mindenre gondol,de mindig van egy másik megoldás is,pl. segítséget kérni ... még akkor is,ha azt hisszük,már minden ajtót becsutunk magunk mögött,ha minden utat elvágtunk magunk előtt...

egyetlen ajtó mindig van,ami mégis nyílik...

ma semmittevős napot terveztem,de a rossz kedvem miatt inkább egész nap csináltam valamit,egészen mostanáig ...

reggel sütöttem minden félét :-) kenyeret,zsemlét szokás szerint,és töpörtyűs pogácsát,aztán csokis fánkot ...

az ebéd sütőtökkrémleves(recept a tuttifittben),rántottszelet rizibizivel és csalamádé...

vacsira hideget eszünk,most kocsonyát főzök...

kellemes délutánt!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr896137520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása