HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.25. 15:45 alfroyul

és hogy közben,amíg Remetén voltam a blogolon mik történtek...
hát az érdekes...
nem olyan régen Blue blogőrzőket állított,el is magyarázta nekem,hogy miért volt rá szüksége...igaza volt...
az én blogőrzőim is elmondtak pár dolgot,amin már meg sem lepődök...
de az igazi meglepi a saját levelesládámban várt...amin még gondolkodnom kell,hogyan eshetett meg...
és még valami,csak hogy el ne felejtsem:
küldenem kell néhány mea culpát Gepida-Leonardonak,aki többször esküdözött nekem rá,hogy őt egy bizonyos személy abszolut ok nélkül bántja,és állandó háborús helyzet van közöttük...
ezt olyan nagyon nem hittem el,és mindig védtem a másik személyt...
most viszont meg kellett tapasztalnom,hogy ugyanaz a személy most engem kiáltott ki legfőbb ellenségévé...
blogőrzők egybehangzó írása alapján azért,mert ,,pár ember azt mondta,hogy ametiszt nagyon okos,ezért én utálom,nem megyek a blogjára,kinyalhatja a...."
hmmmmm...
elgondolkodtató,hogy miért lehet utálni valakit...a szemem barna...ez is lehet ok valakinek...
egy biztos,én ezt a lányt sosem bántottam,okot nem adtam haragra sem,nemhogy utálatra...aztán egyszercsak minden ok nélkül kikezdett azóta folyamatosan hinti a mételyt,ő tudja,miért...
a blogol.hu pletykahálózata azonban remekül működik,és tele van csupa jó szándékú emberrel...így ma eljutott hozzám is a hír,hogy miért utál engem a hölgy
nem tehetek egyebet,mint hogy innen üzenem,alaptalanul féltékeny...nekem itt csak barátaim vannak,nem pályázom egyik fiú kezére sem,bár igaz,ami igaz,Csapos macija nagyon megnyerte tetszésemet...
na ja...a macis blogot pedig kár volt kigúnyolni...többen örültek neki...
a macis blog nem az én blogom...közös,az ír bele,aki akar...
a gúnyolódással megbántottál több embert...feleslegesen...
ha engem utálsz,hát utálj...nem kell idejönni,nehogy hányva fakadj...
van még pár blog,ahol szivesen látnak...a sajátjaidon bizonyára neked tetsző hangnemben társalognak veled...

hát ennyit a blogolás gyönyöreiről...
nekem itt vannak barátaim,akiik nem csak blogbarátok,hanem személyes jó barátaim is,én értük és magamért vagyok itt...a blogvilág gyöngyszemei pedig nagyon nem érdekelnek...

nem véletlenül nem írtam ide neveket,kérem,más se keverjen,és ne írjon,legalább ezzel tisztelje meg a másikat!

mert én is megtiszteltem,pedig belém rugott...

de nem fogom a más által megkevert szart tovább keverni,és kenegetni vele másokat!

én sem bántok senkit,hát más se tegye!

és kérem,fejezzétek be az utálkozást,a magyarázkodást,az ujjal mutogatást...

jó lenne,ha ismét béke lenne a blogolon,a háborúsdit pedig nem én kezdtem...okot sem adtam rá senkinek

csak belém kötöttek...

aki tette,gondolkodjon el rajta,hogy megint mit csinált és ez megérte-e neki...megint harcolni a semmiért,mert oka nem volt rá...

lehet,hogy volt némi igazsága Gepidának...

(és ismét csak nevek nélkül mondom,a blogokra feltett gyermekfotók,mint saját gyermekek,egy slide modemje,nem saját gyermekek,aki a slidere kattint,mindenki ezeket találja ott,oda kellene a saját fotókat feltölteni,zavaró,megtévesztő,hogy két blogon is ott voltak,mint saját gyermekek...esetleg ez okozhatta,hogy többen azt hiszik a blogtulajdonosokról,hogy azonos személy...)

és még valami,csak mert ismét téma lett egy kommentben:

sosem mondtam magamról hogy okos vagyok...ha mások így látnak,lehetne akár öröm is,de semmiképp nem erény...

mindenki csak annyira okos,amennyira a sorsa megköveteli tőle,és csak abban okos,amiben szüksége van az okosságra...

de! ez talán mégsem ok arra,hogy utáljunk valakit...

hogy mások mit mondtak rólam,nem nekem,hanem másoknak,ha egyátalán mondtak valamit,arról én nem tehetek...

tehát ha lehet,mellőzzük a hasonló szövegeket,hogy,,ha olyan nagyon okosnak tartod magad ametiszt"

ismétlem,sosem mondtam,írtam,üzentem,állítottam,kódoltam magamról ilyet,úgyhogy be lehet fejezni a gúnyolódást

énsem írom ide,mi mindent hallottam az utóbbi időben az érintett emberekről,amit ideírtam,azt is töröltem

azért töröltem,mert nem saját tapasztalatom volt,hanem mások mondták...és mint ilyen,nem lényeges

részemről ezzel befejeztem,

szeretném,ha végre megtalálná mindenki a békéjét a blogolon!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr376137796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyo 2007.08.25. 16:00:46

Levagyok döbbenve. Szerencsére ilyenben nem volt még részem és bízom benne hogy nem is lesz !Eég hosszan írtál róla pedig az ilyen "ember " nem érdemli meg azt sem hogy megemlítsék vagy beszéljenek róla de a legnagyobb valószínűség az hogy így szeretné felhívni magára a figyelmet ! Vidám szép hétvégét neked !

ametiszt 2007.08.25. 16:10:11

hosszan írtam,mert többet nem szeretnék ezzel foglalkozni...remélem ez így mindenki számára érthető,ha tovább gyűlölködnek,hát tegyék,engem tovább nem érdekel...ez a viselkedés nem engem minősít,és ezzel szeretném is ezt lezárni... szó szerint! igen,egyedül van,csalódott...és ezért találni kellett egy bűnbakot...neh...ez most én vagyok...visszasírom Gepidát,aki eddig betöltötte ezt a szerepet,és próbált küzdeni ellene...bár hogy kettőjük között valójában mi volt az utálat tárgya,azt nem tudom... Nektek is nagyon szép hétvégét! vigyázz Szemire nagyon!

ametiszt 2007.08.25. 16:11:41

szó szerint!
süti beállítások módosítása