HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.08.22. 09:45 alfroyul

kommentelés visszaállítva...
a véleményemet megírtam,a továbbiakban pedig én is azt fogom tenni,mint a többiek,ami nem tetszik komment válasz nélkül kitörlöm,valamint a név nélkül kommentelőket is...
és mindezt nem azért,mert csak addig volna jó és szép a blogolás,amíg mosolygunk...
úgy vélem,eddig is mindenki kulturáltan tudta kezelni az ellenvéleményt...
ha pedig nem tetszik valami,nem kell olvasni...ennyire egyszerű...

a két utolsó beírást pedig töröltem,mert nem szeretném ezzel sem mérgezni itt a légkört...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr986137804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac, aki vadevezős 2007.08.22. 10:12:07

asszem, jobb, h nem láttam. Puszi és szép napot neked.

ametiszt 2007.08.22. 10:26:07

szerintem is jobb :-)

Ircsike 2007.08.22. 10:31:33

Jo, hogy visszaallitottad a kommentelest. Olyan erdekes a blogok vilaga. Mi emberek nem vagyunk egyformak. Mas-mas izles es gondolatvilag. Ha valakinek nem tetszik a blogod ne jojjon ide! Tobbezer masik kozul valogathat. En is jartam mar olyan blogokon, amikkel a szellemisege miatt nem tudtam azonosulni. Komment nelkul tavoztam a blogrol. A Te blogod Teged tukroz es ez a legfontosabb. Tovabbi szep bejegyzeseket es kepeket szeretnenk latni es olvasni a blogodon, ahogyan azt eddig is tettuk. Szeretettel olellek!

ametiszt 2007.08.22. 10:37:06

köszönöm Ircsike,igyekszem ... puszillak

Charma 2007.08.22. 11:30:51

én is lemaradtam, de nem is bánom. azt hiszem helyesen fogsz cselekedni, ha nem veszed számba a bántásokat (tudom, könnyű ezt mondani)...

Panka 2007.08.22. 13:25:44

Én csak kérdezni valamit,miért kell törölni,ha nem egyezik a véleményetek?

ametiszt 2007.08.22. 14:38:33

Kedves Panka! nem azt írtam,hogy azért törölnék ki bármit is,mert nem egyezik a véleményük...azt törlöm,ami nem tetszik,és ez nem ugyanaz... nem kell törölni valamit pusztán azért,mert nem egyezik a véleményünk,ezt eddig sem tettem... csak azt fogom törölni,amit nem szeretnék itt látni monjuk úgy,hogy szubjektív okokból...és ez engedtessék meg nekem a saját blogomon,hogy ha úgy ítélem meg,hogy egy komment engem,vagy valaki mást itt zavar,akkor kitörlöm... ezt idáig nem tettem,mert mindig meg tudtuk beszélni,ha nézeteltérés,véleménykülönbség volt közöttünk... ha azonban valakit folyamatosan kizárólag valamiféle hátsó szándék vezet,annak nincs itt semmi keresnivalója... és még egy: a névtelen bejegyzéseket is kitörlöm,bár eddig itt ilyen nem volt... legfeljebb más nevén :-)

bogyo 2007.08.22. 20:07:53

Pihentető szép álmokat !!!!
süti beállítások módosítása