HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.07.27. 18:52 alfroyul

nem hagytalak figyelmen kívül...ma kétszer jártál a blogomon,konkrétan ezen,
reggel pedig le hazugembereztél a férjem blogján...betegesen figyeled,hogy ki mikor és hol akar téged becsapni...pedig csak annyi történt,hogy a gépemről írt,és nem vettem észre,hogy a kommentnél az ő neve van ott,és véletlenül ezen a néven írtam valahova...ebből levontad a messzemenő következtetést,hogy az a blog mégiscsak az enyém...pedig elmondtam már neked,hogy nem!
igazmondó néven beleírtad egy számodra tök idegen ember blogjába,hogy a hazugembert hamarabb utólérik,mint a sántakutyát...ez volnék én,mert te nem fogod fel,hogy az a blog nem az enyém,csak megcsináltam neki,mert a későbbiekben naplót szeretne benne írni,egylőre ismerkedik az egésszel,soha életében nem blogolt,semmitmondó dolgokat ír,hogy kipróbálja,megtanulja a használatát...erre reggel kap egy ilyen szemét beírást...
a továbbiakban szemétkedni az én blogjaimon lehet,mert ha ír is,kommentelni nem lehet...akivel akar,majd privátol...nem fogok minden idióta beírást külön elmagyarázni neki,hogy ez éppen miért jött...
és most ne kezd el tagadni,hogy nem te voltál..egyedül te voltál ebben a szituációban és mellesleg az ip cím is egyezik a mai két látogatásoddal...
az ő oldalán tett névnapi köszöntőt nem tudom kinek szántad,neki majd decemberben lesz a névnapja,ha nekem,akkor nagyon köszönöm!
látod,erre a köszöntőre valóban nem reagáltam,figyelmen kívül hagytam...
most pedig megkérlek,semmilyen néven ne írogass nekem,mert belefáradtam abba,hogy ilyen hülyeségekre kelljen magyarázatot adnom,hogy éjjel egy órakor nem vettem észre ,hogy más nevén kommentelek,te meg azonnakombinálod a cselszövést,az álnokságot,a hazudozást,ami mind,mind ellenedre történik...direkt ellenedre...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr306137886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása