HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.06.24. 00:36 alfroyul

Szentiván Szentivánkor értem jött az én szerelmesem Szentivánkor együtt volt velem Szentivánkor kinyílt minden szemérmes virág s Robin pajtás rám talált Ó, Szentiván, boldog éjszakám Tudom már, hogy mit kíván egy lány Ó, Szentiván, boldog éjszakám Tudom már, hogy mit kíván egy lány Szentivánkor szerelmes volt minden kis virág Szentivánkor ránk borult egy ág Szentivánkor fűzöld lett a rózsaszín ruhám a rozmaringdomb oldalán Ó, Szentiván, boldog éjszakám Tudom már, hogy mit kíván egy lány Ó, Szentiván, boldog éjszakám Tudom már, hogy mit kíván egy lány Nyár éjszakán karom átölel Az én szerelmem soha nem hagy el Nyár éjszakán karom átölel Az én szerelmem soha nem hagy el

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr596138038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cila 2007.06.24. 06:15:49

Szentiván éj ide ,vagy oda de én olyan jót durmoltam,hogy csak na. Kellemesen hűs idő volt.Most várom az unokámat ,hogy mehessünk fürödni a Tiszára. Jön Velem ma is. Csak még olyan mint az alvajáró. Legyen szép Napod!

M 2007.06.24. 08:06:31

Jó reggelt, szép napot! :)

ametiszt 2007.06.24. 11:37:45

:-) egészségedre! :-) örülök,hogy jól aludtál ,érezzétek nagyon jól magatokat!
süti beállítások módosítása