HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.06.23. 17:02 alfroyul

ma ilyen hangulatban vagyok...

nem tudok betelni ezzel a zenével,nagyon szeretem Bryan Adams zenéjét...

na azért volt valami hasznos valóságtartalma is az elmúlt óráknak...

régóta ábrándoztam,hogy úúúúgy szeretnék egy főzős blogot...

hát most jött el az ideje...

úgy tervezem,hogy ezen a blogon nem csak receptek lesznek,hanem mindenféle

életmódbeli és táplálkozással kapcsolatos gondolataim is...

ezzel azt remélem,hogy segítek abban,hogy egészségesen éljetek,hogy jól érezzétek magatokat a bőrötökben...és ne betegedjetek meg...

ha ez csak egy kicsit is sikerül,akkor már megérte

a cím,ahol olvashatjátok:

www.tuttifitt.blogol.hu

szeretném,ha kérdeznétek és elmondanátok a témával kapcsolatos meglátásaitokat...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr1006138041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M 2007.06.23. 20:44:00

Megnéztem, s ott hozzá is szóltam. Az én blogomon meg azt mondtam, hogy nem kell a www. Én enélkül jutottam oda, de így is jó... Nocsak, minek okoskodni...:))))

Alessia 2007.06.23. 20:45:02

Aszta, már megyek is...! Pusz....
süti beállítások módosítása