HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.03.10. 20:24 alfroyul

segítség!!!! fogalmam sincs,mi történt a betűim kissebbek lettek,de nem tudom mitől :-( az biztos,hogy nem állítottam rajtuk semmit,maguktól változtatták meg a méretüket,és így nem annyira jól olvasható az egész ... vagy csak én látom ezt? segítsetek,ha tudtok,mert nem tudom,mit csináljak vele,hogy visszaálljon a méret :-(

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr116138509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluerose 2007.03.10. 22:03:59

Elkaptam a katicát szerencsére! :-))) A sablonban viszonylag legfelül van a Body, ott nézd meg a font méretét. Talán ott a baj.

ametiszt 2007.03.10. 23:48:38

köszönöm rose... én nem nyúltam a mérethez,11px...a kísérleti blogon is ennyi ez az érték,és ott teljesen rendben is van a méret... itt viszont megváltozott,amikor a hátteret betettem,annak ellenére,hogy a mérethez hozzá sem nyúltam,a sablonban is változatlan,csak látványban mégis kisebbek lettek a betűk...azóta beletettem három másik hátteret,de a betű mérete nem változott vissza,maradt kicsi :-(

bluerose 2007.03.11. 07:00:32

Nehéz így látatlanba. De tuti rá fogsz jönni. Talán már jó is, most másik gépen vagyok, mintha nagyobb lenne. Tegnap én is elrontottam az enyémet, nem volt türelmem és időm kijavítani, úgyhogy visszatettem a régit. Én maradok a feketénél. :-)

ametiszt 2007.03.11. 09:06:24

arra gyanakszom,hogy az ismétlődő háttér talán más felbontás lehet,és összenyomja a betűt a saját méreteihez...a sablonban változatlan a betűméret beállítás...még egy kicsit okoskodok,aztán szaladok nandhoz :-) nekem is nagyon tetszett a fekete,most is tetszik,de valahogy jobb a hangulatomhoz alakítani mindig ...és ezzel az állandó alakítgatással rengeteget tanulok,mostmár tudok a hátterekhez órát is szerkeszteni pl., ami régebben elképzelhetetlen volt számomra...

ametiszt 2007.03.11. 09:14:21

nem ez a hiba...a kisérleti blogomba is betettem egy ismétlődős hátteret,és ott nem változott meg a betűméret ! ugyanaz a px érték mindkét blogon

Gepida 2007.03.11. 09:33:25

Kipróbáltam a hátteredet, ez nem ismétlődős, hanem fix! 1280x1024-es. Nekem nem bántotta a betűket!

bluerose 2007.03.11. 09:39:52

Van még egy ötletem. Talán itt más a betű típusa, és annak ugyanabban a pixelben kisebb a kinézete.

Gepida 2007.03.11. 09:45:06

Igen át bogarásztam én is a sablonod. Minden rendben van. Az a gond amit Bluerose mond. Ehez a betütipushoz nagyobb pizel kell!

ametiszt 2007.03.11. 14:47:26

nem nyúltam sem a betűtípushoz,sem a pixelhez,sem előtte,sem most úgy csináltam,ahogyan könnycseppek tanácsolta,kitöröltem azt az egyetlen sort,és minden helyreállt... mindenkinek köszönöm a gondolkodást és az ötleteket,a fiam is azt mondta,hogy a háttér nem befolyásolhatja a betűt...na...mostmár mindegy,remélem,már látjátok,most olyan lett,mint előtte volt köszönöm mindenkinek!
süti beállítások módosítása