HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.02.03. 09:14 alfroyul

jó reggelt! nagyot aludtam...itt hétvége...annyi mindent terveztem,de kaptam egy telefont és most minden máshogy alakul...így is lesz annyi minden,csak másként...hosszú a történet,majd leírom...a lényeg,hogy a mai egy nagyon várt nap,aminek örülök...ma visszakapom azt az élettől,amit 5 évesen elvett tőlem...sosem hittem,hogy ez bekövetkezik...igaz,rengeteget tettem is érte,hogy így legyen,de valahogy szélmalomharc volt egész életemben...most azonban minden magától megoldódik...mindig is mondom,a dolgok maguktól bekövetkeznek,de csak akkor,amikor érettek vagyunk rá...most futok a dolgom után... jó hétvégét,szép napot! legyen a tiétek is olyan,mint az enyém...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr146138678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása