HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.02.03. 09:30 alfroyul

"Szóval most kirekesztettnek érzed magad. Jól van. Ez egy átmeneti időszak. Most ébernek kell lenned, nehogy fájdalommal és szenvedéssel töltsd fel magadat. Most, hogy Isten nincs többé veled, ki fog megvigasztalni? De neked nincs is szükséged vigasztalásra. Az emberiség nagykorúvá ért. Légy férfi vagy légy nő, és állj a saját lábadra... Az egyetlen mód arra, hogy kapcsolatba kerülj a létezéssel az, hogy elindulsz befelé, hiszen legbelül, a középpontban még mindig él ez a kapcsolat. Fizikailag már rég elválasztottak az édesanyádtól. Erre az elválasztásra mindenképpen szükség volt ahhoz, hogy te magad is teljes értékű egyénné válhass. De a világegyetemtől senki nem választott el téged. Az univerzumhoz a tudatoddal kapcsolódsz. Ezt most még nem látod, ezért nagyon figyelmesen, éberen és nyitott szemmel kell mélyre ereszkedned önmagadban, és akkor megtalálod ezt a kapcsolatot. Ez a kapcsolat a buddha!" Osho ...igen,5 éves voltam,amikor az anyám meghalt...fizikailag elválasztottak...és erre szükség volt ahhoz,hogy egy életen át erős legyek,mert egyedül vagyok...de az univerzum valóban velem volt és erőt adott...csak ezt sokáig nem tudtam...sajnos csak 35 évesen eszméltem a világra...ez sem véletlen...és így van jól...azóta sokat tanultam...csak tanultam...és ez a mai nap azt hiszem ezeknek az előzményeknek az eredménye...ma megint kinyílik egy ablak előttem....

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr236138676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cila 2007.02.03. 10:10:15

szép napot kívánok,

bluerose 2007.02.03. 10:14:16

Na ezzel most nem értek egyet. Engem is fizikailag 5 éves koromban elválasztottak, de ettől nem lettem erős, a mai napig sem vagyok az. Nem lehetünk teljes értékű egyének egy anya mellett? Vagy nem jól értem?

Ircsike 2007.02.05. 06:42:27

Szeretettel olellek!:)

ametiszt 2007.02.05. 16:06:16

szia rose! ezzel nem kell egyetérteni...nem vagyunk egyformák...engem a nehézségek és fájdalmak megerősítettek... azt hiszem,nem érted jól,miért ne lehetnénk teljes értékűek egy anya mellett?én azt hiszem,egy anyával könnyebb,de ezt megint csak én hiszem,mert nekem nem volt...kérdés,milyen az az anya...

Bohóc 2007.02.06. 08:56:03

Sajnos nem láttam, ezt a bejegyzést előbb, két kedves hölgy kik nekem szimpatikusak, és úgy vélem mindkettőnek van igaza! Nekem volt is meg nem is édesanyám, volt, mert élt! De nem volt, mert eldobott, és másokra bízott! Bizony megtanultam az élet farkas törvényét! De azt hiszem, ezt itt nem tudjuk megbeszélni!
süti beállítások módosítása