HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.02.01. 22:53 alfroyul

ma valahogy nagyon rossz kedvem van...ritka eset,most mégis...ismét rá kellett jönnöm,hogy nem lehetek mindenkinek jó,nem lehet mindenkinek megfelelő,amit teszek...egy valakinek a figyelmetlensége miatt gyakorlatilag teljesen tönkrement a fórumom...több év munkája,szépsége odalett...egyetlen topicot zártam be úgy,hogy nem fedtem fel az okát...nem,mert senkit nem akartam megbántani...ezt le is írtam ott,azt gondoltam,ez elfogadható indok,különösebb magyarázkodás nélkül,és felnőtt emberek megértik azt,hogy jogomban áll a saját honlapomon olyan fórumot fentartani,ahol én is jól érzem magam...kezdetben és sokáig még így volt...aztán lassan ez megváltozott....azután pedig már csak feladat lett...:-(
eleinte csak azért csináltam,hogy az írásaim,munkáim egy helyen legyenek...aztán sokan oda jöttek,most több mint 100 regisztrált...de csak 8-10 maradt,aki folyamatosan beszélgetett..a többiek ki ezért,ki azért elmaradt...valahogy kirekesztettnek érezték magukat,senki nem szólt hozzájuk...aztán egyéb probléma merült fel,amit mivel senkit nem akartam megbántani,nem tettem nyílvánossá,de nekem,a moderátornak egyre nehezebb és tarthatatlanabbá vált a helyzetem...és amikor belefáradtam,bezártam azt az egy topicot...úgy,hogy csináltam nekik egy blogot...holdudvarban néven...azért,hogy együtt maradhasson a társaság...amit itt láttatok is...ez nem tetszett nekik...nem írt bele senki..én meg töröltem...a fórumon nyitottam egy új oldalt azzal,hogy visszajöhetnek,a hibából okulva a jövőben odafigyelek majd,és elfelejtjük,ami történt...
furcsák az emberek...az nem jutott eszükbe,hogy megköszönjék,hogy több,mint 2 évig a honlapomon lehettek,és nem ok nélkül,nem az én hibámból zártam be...most én vagyok a rossz,aki kitette őket...megsértődtek...lehet,hogy valóban fel kellett volna tárnom előttük a gondomat,és akkor borzasztó nagyot csalódtak volna az egyik társukban...és a továbbiakban bizalmatlanság lett volna közöttük...ezt nem akartam...hisz szeretik egymást,személyes kapcsolatok nőtték ki magukat...ezt semmiképp nem akartam szétrobbantani,azt gondoltam,felnőtt emberek,megértik,hogy van rá okom,azért teszem...és folytatják ott,ahol abbahagyták,csak más heylen...pl. a blogolon...ez nem tetszett...
most valaki csinált egy honlapot közülük,és ott vannak...ami nagyon szép és jó...csak ezt egyedül nekem elfelejtették megmondani...hát erről ennyit...ez is egyfajta minősítése a dolgoknak...amíg egy zárt rendszerben védelemben bármit megtehettek az oldalamon,addig kellettem...hozzáteszem,a többi topicon maradhattak volna,beszélgethettek volna tovább...csak azon az egy problémáson nem...ez nem tetszett...
így tönkrement több mint két év munkája...most vagy lezárom az egészet,vagy kitörlöm...csak az a baj,hogy az összes munkámat feltettem rá különböző topicocba,ott rendeztem őket, rengeteget dolgoztam vele...
most két lehetőségem van: az egyik,hogy mindent kitörlök belőle,csak a saját dolgaimat hagyom ott...és lezárom
vagy új embereket engedek be a védett rendszerbe,akik ott biztonságban beszélgethetnek,senki nem bántja őket...
egyelőre ezt tettem,és most várok egy ideig...
de nagyon sajnálom,hogy így most értelmetlenné vált az egész...azt hiszem,a legnagyobb kár és szomorúság engem ért...nagyon bánt,hogy ezek után még én lettem az ügyeletes rossz...
hát ez fáj...megüli a lelkemet...
jó éjt...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr736138683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blue Ocean 2007.02.02. 00:46:25

Hát szomorú dolog ez amit irtál. Én azt hiszem hogy kitörölném ,csak a saját dolgaimat hagynám benne,és tiszta lappal ujra megnyitnám uj emberek előtt.és szerintem vissza is szállingóznak a régiek is,és remélhetőleg már más értékrendekkel,gondolatokkal,viselkedési formákkal. Aludj jót! Puszillak!

Lazac 2007.02.02. 05:25:38

Drágám! Nem felelhetünk meg mindenkinek. Nekem az a tapasztalatom, hogy ez mindenhol így müködik. Vannak olyanok, akiknek csak azért kellünk, mert csinálunk valami olyant, amire ők nem gondoltak, vagy képtelenek rá. "Használnak" minket - nem szép szó, de most jobb nem jut eszembe - és ez kinövi magát. Én is most a saját bőrömön tapasztaltam ezt. Kis csapatot tartottam össze itt ahol élek, mindig szerveztem valamit, kirándulást, összejövetelt, közös biciklizést, evezést...stb. 10 hónapja megváltozott az életem - te tudod miért - azóta nincs erre időm, hiszen a hétvégéim máshol, mással, máshogy telnek. Senki nem vette át a "szerepem", és most ott tartunk, hogy már egyszer sem szólal meg a telefonom. Rá kellett jönnöm, hogy addig is én kezdeményeztem, én telefonáltam, csak a visszajelzések jöttek, és a kérdések, hogy lesz, mint lesz? Nekem sem esik jól, de ez van. Ölellek drágám, és szép napot neked.

Ircsike 2007.02.02. 06:15:38

Tudnod kell, hogy Te nem vagy "ügyeletes rossz..." ! Tiszta szivbol kivanom Neked, hogy jol alakuljanak a dolgok mindig, mindenben. Szeretettel olellek Draga ametiszt!

ametiszt 2007.02.02. 07:26:41

köszönöm,amit írtatok...én is így érzem...gondolom...és a kitörlés mellett döntöttem,hogy csak azt hagyom ott,ami a sajátom...de:-( kéz és fél év munkájatöbb,mint 50 ezer beírás....ezen kell átrágni magam....hát ez rengeteg idő,és most nem tudom megcsinálni,csak majd nyáron....vagy csak esténként egy-egy picit...mindegy,nagyon lassan tudok vele majd haladni...tegnap már törölgettem... ircsike ! jó,hogy újra látlak...írj,ha valamiben segíthetek... igen Drágám...most használaton kívülre kerültem...

Lazac 2007.02.02. 08:59:24

ametiszt drágám! Nem mindenkinél! Nekem fontos vagy, és azt hiszem ismerem az értékeidet. Csodálatos ember vagy, nekem ez a véleményem. Aki ezt nem látja...az nem lát túl a mindennapi gondokon. Szeretlek és nekem ez a fontos. Ölellek, szép napot kívánok.
süti beállítások módosítása