HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2007.01.06. 17:27 alfroyul

Te tetted ezt velem! – hallom a fülemben a vádló hangot, amint ezt egy blogos társunk vágta a napokban egy másik társunk fejéhez. Mármint azt, hogy keserű, vádaskodó és durva hangnemben a másikat vádolja azért,mert most nehézségei támadnak. Valóban ilyen egyszerű lenne? Kiszolgáltatottai volnánk a galád környezetnek, és szomorú fintorral a szánk sarkában vennénk tudomásul sanyarú sorsunkat, amit mások alakítottak így? Vagy inkább dühtől szikrázó szemekkel ugranánk vádlottaink torkának, amiért „ezt tették velünk”? Ha jobban meggondolom, ezt illetően is mi döntünk. Való igaz, hogy a velünk kapcsolatban álló emberek, események hatással vannak ránk, de hogy mit kezdünk ezekkel, az már mind-mind a mi döntésünktől függ. Csak események vannak, mindenki a maga módján éli meg azokat. Az pedig, hogy mi dönthetünk, csodálatos felismerés! Ugyanakkor sokak számára rémisztő is lehet, hiszen egyben azt is jelenti, hogy felelősséget vállalunk saját magunkért, és ezentúl nem mutogathatunk másokra, mint az óvodás kisgyermek: ő volt az, én nem tehetek semmiről. Én azt tartom, hogy mindazokra az élethelyzetekre, amikkel szembetalálkozunk, tudatosan vagy tudat alatt szükségünk van, különben nem teremtettük volna meg őket. Azok az erőfeszítések, feladatok pedig amik ezzel együtt járnak leckék, akárcsak az iskolába járó kisdiákok esetében. Aki ezeket a leckéket nem oldja meg, hanem a tanítónénit szidja amiért ilyen nehéz helyzetbe hozta őt, az nem csak a fejlődéstől fosztja meg magát, hanem saját teremtő erejéről mond le, arról, hogy megismerhesse az élet sokszínűségét. Tehát az ártatlan áldozat szerepét is választhatjuk, aki önként épít maga köré börtönrácsokat és önként mond le „hatalmáról”, vagyis arról, hogy maga irányítsa életét, de akár vállalhatjuk is a felelősséget, amiről nem árt ha tudjuk, hogy akkor bizony nem érdemes bírálni sem a körülöttünk lévőket, sem magunkat, egyszerűen csak próbáljuk meglátni az új lehetőségeket mindabban ami történik velünk, mire tanít minket, mire hívja fel a figyelmünket? És persze szárnyaljunk szabadon! Választhatunk. Mindig.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr336138807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imori 2007.01.06. 17:50:22

Amikor váltam,olyan könnyű volt azt mondani, hogy a házasságom megromlásáról a volt nejem tehet. Aztán rájöttem, hogy sosincs olyan, hogy csak 1 a hibás. Mindig mindkét fél hibás. Erre rá kellett jönnöm nekem is

Kétezerhét 2007.01.06. 19:22:27

Így igaz. De ehhez még hozzá tartozik az is, hogy igenis segítettem neki. De azt akarta, hogy mindent én tegyek, és ő semmit. Ezt is megtettem volna, mert segíteni akartam, de közbeszólt a betegségem és önállóan kellett megtegye. S lám mi lettem egy gonosz mindenki által utált személy, aki csak rossz lehet. (Igaz eddig is sok ember szemét csíptem.) De az egész pikantériája az, hogy miközben mégis meg lesz, amit szeretne, engem is lejárat és az orvost is. Mert ki biggyeszti, közszemlére teszi. És én még mindég védem, és nem szólok az orvosnak róla, hogy hírbe hozza, mert sajnálom. Én barom, hát ilyen egy gonosz ember, mint én vagyok!

ametiszt 2007.01.06. 19:43:45

annyit kellett volna tenni felnőtt ember módjára,hogy felhívni az orvost,egyeztetni a pontos időpontot,így minden tiszta lett volna...én így cselekedtem volna,ha nem én kérek magamnak időpontot valahol...függetlenül bármilyen ismeretségtől,barátságtól,ígérettől...ha nekem fontos,mert sok függ ettől a vizsgálattól,akkor semmiképp nem hagyatkozom egy idegen ígéretére...megköszönöm azt,azután intézem a saját ügyem... de nem vagyunk egyformák imori kedves! biztosan te is hibáztál...amennyire itt megismertelek,úgy érzem,jó ember vagy...ő is hibázott,ha mást nem,hát azt,hogy elengedte a kezed...

Angel 2007.01.06. 21:14:29

nem a témához kapcsolódik, de ez a kép, most engem jellemez... =( gyönyörű éjt neked, drága ametiszt! ölellek

Bohóc 2007.01.07. 13:47:49

A kép egy több álarcot, viselő embert, itt nőt mutat! És sajnos sok ilyen ember él köztünk, ki valamiért pont azt az álarcot veszi fel, mit tud, hogy vele hozzánk közel kerülhet! Ez által felfedi titkát! akinek ennyi arca van az mind hamis, legyen férfi vagy nő, másként úgy érzem én is, hogy mindenki maga ura, elkell tudja dönteni mi jó neki, és bizony légyen az barátság, szerelem, pár kapcsolat ,egyedül egyik sem megy! Két ember kell hozzá! Persze adódnak olyan esetek ,hogy valakiben megbízunk, nagyon és hirtelen kiadjuk magunkat, végig sem gondolva mit teszünk, mert pont segítségre szorulunk, na ebben az emberben csalódni, az szörnyű, és úgy vélem sőt vallom is! Érzelmekkel vissza élni aljas dolog!

ametiszt 2007.01.07. 15:17:36

egyetértünk kedves Bohóc! nehéz,de mindenkinek meg kell egyszer tanulni letenni az álarcokat,és megtalálni önmagát...aztán mégnehezebb önmagunk maradni... legyen ma mosolygós szép napod!
süti beállítások módosítása