HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.11.04. 18:43 alfroyul

:-) köszönöm a gyönyörű rózsákat! :-)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr436139175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tyúkanyó 2006.11.04. 19:43:28

NAgyon boldog első blogszülinapot kívánok én is! Még sokáig szerezz nekünk örömet a gyönyörű képeiddel, gondolatokkal! Szép estét, jó hétvégét!

Bohóc 2006.11.04. 19:57:44

Drága Ametiszt! Én ki egykor Bohóc voltam, köszöntelek, Most, látom ma egy éve, nyitottad A blogod és lettek ettől, sokan Boldogok! Én sokszor betérek, és olvasok, Áhítattal teszem, mert szép itt Minden, és hozzá teszem, nem Titok én is megszerettelek, nem Csak írásaid, képeid, de téged is! Volt egy rövid találkozónk, mi elég volt Ahhoz, mindent igazoljon, mit éreztem Én, hogy kedvességed, és szereteted Mérni nem lehet, sokan vannak És vagyunk, ki szeret! Gratulálok neked e bloghoz, mi Engem mindig ámulatba ejt, és kívánok Neked, sok boldogságot, szívedbe Lelki békét, egészséget, erőt, türelmet, Szeretetet sokat, hogy még sokáig, Szerez örömet nekünk, s ez által nekem, Tudom a blog világa nem közös, egy napló, Mit szívesen osztasz meg, mindenkivel, Ki betér, olvas, és ha úgy érzi, hát felel! Jó érzés tudni, hogy kedvelsz, és lehetek Talán, ha más nem is, egykor volt blogos, Blog barát, ki tisztel, és szeret, hát legyen Boldog örömteli e születésnapi napod Neked és maradt még sok, a Bohócos Pusziból had adjak át, egy csokorral neked!

ametiszt 2006.11.04. 20:20:45

Köszönöm drága Tyúkanyó! sokat gondolok rád és a fiúkra...a nagy fiúkra! puszillak

ametiszt 2006.11.04. 20:22:38

Drága Bohóc! én remélem,hogy egyszercsak amilyen hirtelen elmentél,ugyanúgy visszajössz :-) ugyanis hiányzol... köszönöm szépen kedves soraidat...egyszer majd hosszabban is talizunk,amikor nem lesz velem díszkiséretként a fél maraton... puszillak

Bohóc 2006.11.04. 20:43:50

Köszönöm soraid,és igen lehet ,hogy egyszer mégis csak újra itt leszek!Nekem is hiányoztok mind,sok puszi és egy hosszab tali bizony jó lenne!

ametiszt 2006.11.04. 20:50:25

rendben...a telefonszámom tudod,hívj,amikor jól esik,ahogyan eddig is tettük... szép estét,pussz
süti beállítások módosítása