HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.11.04. 10:08 alfroyul

Reményik Sándor Másodvirágzás Virág! Virág az őszi gyümölcsfákon, Virág, virág, Gyümölcs reménye nélkül, Magtalan bűbáj, céltalan igézet, Hófehér tündöklés a tél elé, Virág, virág, Virág az őszi gyümölcsfákon, Magadért való, szép, szűzi szirom: Valamihez be nagyon hasonlítsz, Valamiért be nagyon szeretlek. Virág, virág téged kerestelek A tavasz mámorában, hasztalan, Gyümölcsöt ígért ottan minden ág, Magahitten és szemérmetlenül, Hasznot, hasznot, és hasznot mindörökké! A báj csak a haszon álarca volt. De én azért Barangoltam a tomboló tavaszban, Hogy szépet lássak és haszontalant. A szirmok bűvös álarcát letéptem S az álomlenge karcsúság mögött Egy hízott almát láttam gömbölyűn És tulipirosan. Virág, virág, Virág az őszi gyümölcsfákon: Te vagy az igazi. Mögötted nincsen kiábrándulás. Semmit sem ígérsz, és mindent megadsz. Az ígéretet megveszi a fagy, Az ígéretet elveri a jég, Az ígéretet aszály perzseli. Te mindent adva, és semmit ígérve, Ragyogva hullsz a tél örök ölébe, Céltalan szépség, lenge-karcsú álom. Virág, virág, Ritka virág az őszi gyümölcsfákon. ezek a szelíd gesztenyék évről évre kinyílnak októberben és csak a fagyok érkeztével hullik le a viráguk... minden évben megcsodálom őket,és várom a tavaszt az őszben...valahogy olyan boldogságos érzés...

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr636139177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grapefruit 2006.11.04. 10:40:32

ha minden igaz, akkor Isten éltessen sokáig:)

grapefruit 2006.11.04. 10:42:22

mármint a blogod:)

Leonardo 2006.11.04. 10:55:55

Igen valóban, sok örömet és sikert. Igaz, hogy Bluerose-tól tudtam meg, de a szándék a lényeg ... :-)

Cila 2006.11.04. 11:13:16

szép napot kívánok!

ametiszt 2006.11.04. 11:25:27

grape! tetszik az avatarod...legszivesebben beleharapnék :-) ...igaz a hír...hisz tegnap este közzétettem...és ma nand is kiírta a szülinaposokhoz...ma egy éves az ametiszt...előtte a napcseppet májusban kezdtem írni,és október utolsó napjaiban töröltem...aztán megbeszéktük nanddal,hogy butaságot csináltam...ahogyan ezt ő fogalmazta ,,nem nagyon okosság volt"...így aztán létrehoztam ametisztet...ami azt hiszem,igazán én vagyok,és többé nem csinálok nem nagyon okos dolgokat ... köszönöm a köszöntést!

ametiszt 2006.11.04. 11:26:33

köszönöm Leonardo...azt hittem este ezért írtál...de ma is köszönöm! ölellek

alom 2006.11.04. 12:50:34

Ma ünnep nam van:))))))) Boldog születésnapot! Van egy kis meglepia blogomon:)

ametiszt 2006.11.04. 13:06:54

köszönöm szépen! máris repülök...megnézem! puszi
süti beállítások módosítása