HTML

a ♥ kõ ♥ ragyogása

Friss topikok

  • Dédike: Szia! Végre megtaláltalak! Régóta nem tudok rólad semmit, Sok puszi neked így ünnepek közt. A fec... (2014.12.29. 16:51) két adomány
  • csillagvíz: Szia! Te is itt vagy??:) De jó, csak azt nem tudom hol lehet itt ismerősöket keresni, főleg régi ... (2014.08.28. 18:48) egyedül
  • evimami: Most jöttem Győrből. Jó érzés volt, hogy egy hétig szükség volt rám Robi mellett. (2012.01.20. 20:27)
  • mindenamikell: Boldog Karácsonyt Kívánok! (2011.12.25. 16:43) karácsony
  • csillagvíz: Öllellek titeket:) (2011.12.24. 20:31) ha...

2006.01.20. 20:44 alfroyul

Stevanovity Dusán Egyszer volt... "Egyszer volt, most is itt van minden, mi egyszer volt. Vállalom, vagy titkolom, mégis volt, jött és elhagyott, mindez én vagyok... ...Egyszer volt, mosolyomba villan minden, mi egyszer volt. Egyszer volt, a könnyeimben csillan minden, mi bánat volt. Egyszer volt, ölelésem ölel mindent, mi ölelés volt. Az vagyok én, mi eddig volt... ...Egyszer volt, minden, ami semmilyen, igen volt, Nem hittem, hogy lesz ilyen, mint ez volt, S nem volt semmi sem, csak az életem. Egyszer volt, akartam azt, hogy kérdezd meg, mi volt. Egyszer volt, a jövőmre a múltam válaszolt. Egyszer volt, hogy elmondhattam minden rosszat és jót, s bármi volt, ölelésem ölel mindent, mi eddig volt. Mégis mi volt, az már csak volt."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alfrojul.blog.hu/api/trackback/id/tr336141444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása